فروش اقساطی لوازم خانگی دوو و اسنوا - فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک عرضه کننده لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری و جهیزیه عروس بصورت نقد و اقساط در کل کشور و تحویل رایگان محصولات دوو اسنوا در کرج

فروش اقساطی لوازم خانگی دوو و اسنوا - فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک عرضه کننده لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری و جهیزیه عروس بصورت نقد و اقساط در کل کشور و تحویل رایگان محصولات دوو اسنوا در کرج

فروشگاه های حقیقی انتخاب کلیک با بیش از 25 سال سابقه درخشان در عرصه های مختلف تجاری شامل لوازم خانگی، لوازم برقی، صوتی و تصویری، موبایل و لپ تاپ، پوشاک و مد، تجهیزات حفاظتی، فروش و تامین جهیزیه به صورت نقد و اقساط در کشور به ایفای نقش می پردازد.این مجموعه پس از سال ها حضور فیزیکی در بزرگترین مراکز فروش کشور، در سال 1398 با اتکا به اعتماد مصرف کنندگان و تعهد خود در قرارداد همکاری مستقیم با معتبرترین برندهای فعال در بازار، نسبت به راه اندازی فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک اقدام نمود.یکی از بزرگترین وجوه تمایز انتخاب کلیک با دیگر فروشگاه های آنلاین، داشتن شعب متعدد فیزیکی در سطح کشور است، که این امر موجب افزایش اطمینان مشتریان گرامی، خدمات پس از فروش بهتر، تحویل به موقع و ضمانت کالاهای این مجموعه می باشد.

پیوندها

۳۷ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مشخصات محصول

طراحی ارگونومی محصول
دارای برس های متفاوت برای انواع سطوح
صدای کم
دارای مکش قوی
مجهز به نمایشگر LED
شعاع عملکرد 10 متر

جاروبرقی کرال مدل VSC- 5250B

جاروبرقی کرال مدل VSC- 5250B، یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی شرکت کرال (Coral) می باشد که از یک موتور بسیار قوی بهره می گیرد.

قدرت موتور جاروبرقی 2500 وات می باشد که می تواند گفت یک موتور کاملا قدرتمند با توان مکش بالا روی این دستگاه نصب شده است که می ‌تواند کوچک‌ ترین قسمت‌ های خرده شده را هم از زمین جمع کند و به آسانی سطوح مختلف را جارو کند.

این محصول از یک بدنه قدرتمند و مقاوم در برابر ضربه و فشار و طراحی فوق العاده زیبایی که به لطف شرکت کرال به این محصول اهدا شده است توانسته به خوبی مشتریان زیادی را به سمت خود بکشاند و یک سر و گردن از رقیبان هم قیمت خود و حتی آنهایی که قیمت خیلی بیشتری نیز دارند بالاتر باشد.

صدا کم موتور جاروبرقی به گونه ای می باشد که به راحتی می توانید حتی در مواقعی که خانواده در حال استراحت هستن از این جاروبرقی استفاده کنید.

این محصول با دارا بودن فیلتر ضد حساسیت هپا (HEPA)، دارای پاکت جاروبرقی دائم میباشد.

این جاروبرقی با طول سیم حدود 12 متر می ‌تواند فضای نسبتا زیادی از منزل را پوشش دهد.

مخزن دستگاه به گونه ای طراحی شده است تا مصرف کننده بتواند در کمترین زمان و به ساده ترین صورت مخزن جاروبرقی را تخلیه نمایید و دسترسی آسانی به آن داشته باشد.

جاروبرقی کرال مدل VSC- 5250 از نظر طراحی و زیبایی بسیار و ساده و شکیل بوده اما باید توجه داشته باشید که بدنه دستگاه بسیار با کیفیت و با دوام طراحی شده است و همچنین این مدل در چند رنگ مختلف به بازار عرضه شده است تا مورد انتخاب هر نوع سلیقه ای نیز قرار بگیرد.

این محصول با دوام بالا و قدرت کشش بالا خود را از بقیه رقبا متمایز کرده است، کرال یکی از برندهای شرکت پاک سرویس که تولید کننده لوازم خانگی می باشد.

 

سایر امکانات 

دارای 12متر سیم

حجم مخزن 6 لیتری

دارای فیلتر هپا

قابلیت استفاده از کیسه دائمی قابل شستشو و یکبار مصرف

تنظیم قدرت مکش الکترونیکی

دارا ی برس های متفاوت-لوله تلسکوپی-مکش قوی

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی کرال را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، جاروبرقی کرال را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • انتخاب کلیک انتخاب کلیک
  • ۰
  • ۰

مشخصات محصول :

رتبه انرژی +++A
تعداد برنامه های شست و شو 20 عدد
ظرفیت 12 کیلوگرم
دور موتور 1400 دور بر دقیقه

ماشین لباسشویی ویرپول مدل FSCR 12433 ظرفیت 12 کیلوگرم

ماشین لباسشویی ویرپول مدل FSCR 12433 ظرفیت 12 کیلوگرم یکی دیگر از محصولات خانواده شوینده برند تجاری Whirlpool است.

ماشین لباسشویی (Whirlpool) دارای ظرفیت 12 کیلوگرم طراحی و تولید شده است.

درب این ماشین لباسشویی از جلو باز می شود. این ماشین لباسشویی از 20 برنامه شستشو بهره می برد که از طریق پنل جلویی لباسشویی قابل انتخاب است.

با مجهز شدن این محصول به فناوری حس ششم (6th Sense) قابلیت جدیدی به آن اضافه شده که یکی از قابلیت های آن تشخیص حجم و میزان چرک بودن لباس می باشد که نسبت به آن آب برداشته و در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

این محصول، از یک موتور اینورتر قدرتمند با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه بهره می‌برد.

از ویژگی های بارز این ماشین لباسشویی امکان اضافه کردن لباس در حین شستشو می باشد.

ماشین لباسشویی ویرپول مدل FSCR 12433 ظرفیت 12 کیلوگرم با داشتن برچسب انرژی A+++ از کالا های اقتصادی با مصرف انرژی کم محسوب می ‎شود.

اعداد برنامه های شست و شوی متنوع این لباسشویی باعث گردیده تا به راحتی همه نیاز های خانواده را در طی سال های طولانی برطرف نماید.

این محصول ویرپول از نوع درب جلو بوده و در رنگ بندی مختلف سفید و سیلور روانه بازار شده است.

لباسشویی ویرپول با این تعداد از برنامه های شست و شوی البسه و بهره گیری از موتور قدرتمند خود، در کنار ضمانت معتبر، خیال خریداران را از بابت کیفیت و عملکرد راحت نموده است.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تضمین می نماید، کلیه محصولات ویرپول با گارانتی رسمی خدمات نیکان طلایی به مشتریان ارائه خواهد شد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی ویرپول را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، ماشین لباسشویی ویرپول را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • انتخاب کلیک انتخاب کلیک
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

جاروبرقی امرسان مدل SuperSilent3000

جاروبرقی امرسان مدل SuperSilent3000

جاروبرقی امرسان مدل SuperSilent3000 محصولی پرقدرت و کاربردی از برند « امرسان » است.

این جاروبرقی با توان موتور 3000 وات و قدرت مکش بالا انواع زباله و غبار را از سطوح مختلف جمع‌ آوری می‌کند.

میزان توان دستگاه را می ‌توان با استفاده از ولومی که روی آن قرار گرفته است تنظیم کرد.

این جارو برقی دارای لوله‌ ی تلسکوپی و دارای خرطومی با قابلیت چرخش 360 درجه می باشد.

بر روی بدنه جاروبرقی سوپر سایلنت 3000 وات امرسان 2 دکمه برای قطع و وصل جریان برق و جمع‌ کردن سیم برق طراحی شده است.

همچنین می توان میزان مکش دستگاه را از قسمت بالایی دستگاه تنظیم کرد.

با دستگیره ی بزرگی که برای این محصول طراحی شده است به راحتی می توان برای جا به جایی جارو برقی از آن استفاده کرد.

جارو برقی سوپر سایلنت از موتوری کم‌ صدا بهره می ‌برد که میزان قدرت آن به کمک کلید های روی بدنه کم یا زیاد می‌ شوند.

از ویژگی ها مهم جاروبرقی 3000 امرسان وجود فیلتر ضد باکتری می باشد که این فیلتر باعث می ‌شود هوای خارج شده از دستگاه، کاملا تمیز و تصفیه از هرگونه گرد و غباری باشد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

محصولات امرسان را با مناسب ترین قیمت و کیفیت بالا تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، جاروبرقی امرسان را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • انتخاب کلیک انتخاب کلیک
  • ۰
  • ۰

مشخصات محصول :

رنگ سفید
کیسه 4 لیتری
قدرت 2400 وات
فیلتر بهداشتی هپا 13
بدنه عایق در مقابل نشت هوا

جاروبرقی زیرووات مدل KZTE-2402135 W

جاروبرقی زیرووات 2400 وات کیسه ای  رنگ سفید مدل KZTE-2402135 W (سفید) یکی از خوش ساخت ترین محصولات تولید شده توسط این برند بزرگ می باشد.

این محصول با دوام بالا و قدرت کشش بالا خود را از بقیه رقبا متمایز کرده است زیرووات یکی از غول های تولید کننده لوازم خانگی می باشد که برای ساخت محصولات خود از با کیفیت ترین قطعات ممکن نیز استفاده می کند.

جاروبرقی زیرووات مدل KZTE-2402135 W در دسته جاروبرقی های کیسه ای قرار گرفته است که برای جمع آوری گرد و خاک و  اشغال به یک کیسه یکبار مصرف یا دائمی نیاز دارد.

گنجایش مخزن جاروبرقی 3.2 لیتر می باشد که قابلیت ذخیره سازی حجم زیادی از گرد و خاک را نیز در خود دارد و دیگر نیازی نیست در مدت کوتاه به تعویض کیسه جاروبرقی نیز بپردازید.

البته مخزن دستگاه به گونه ای طراحی شده است تا مصرف کننده بتواند در کمترین زمان و به ساده ترین صورت مخزن جاروبرقی را تعویض و تخلیه نمایید و دسترسی آسانی به آن داشته باشد.

جاروبرقی 2400 وات مدل KZTE-2402135 W از نظر طراحی و زیبایی بسیار و ساده و شکیل بوده اما باید توجه داشته باشید که بدنه دستگاه بسیار با کیفیت و با دوام طراحی شده است و همچنین این مدل در سه رنگ مختلف به بازار عرضه شده است تا مورد انتخاب هر نوع سلیقه ای نیز قرار بگیرد.

قدرت موتور جاروبرقی 2400 وات نیز معرفی شده است که میتواند گفت یک موتور کاملا قدرتمند با توان مکش بالا روی این دستگاه نصب شده است.

البته موتور جاروبرقی به گونه ای طراحی شده است تا سطح صدا هنگام روشن بودن دستگاه به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند.

قیمت جاروبرقی 2400 وات مدل KZTE-2402135 W  با توجه به سایر برند ها بسیار مناسب و ارزان هست و خرید آن میتواند یک گزینه ارزان قیمت برای شما نیز محسوب شود.

از دیگر ویژگی های این جاروبرقی سفید رنگ میتوان به فیلتر ترکیبی خروجی هوا نیز اشاره کرد که باعث شده تا هر نوع ذرات معلقی به خود به مخزن مکش داده شوند و به هیچ وجه گرد و خاک به بیرون درز نکند تا سلامت مصرف کننده نیز تضمین شود.

 

ضمانت نامه کالا

در خصوص ضمانت نامه به غیر از ضمانت نامه رسمی شرکت ها برای خدمات به مشتری بدانید که فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک با دارنده ی فروشگاه های زنجیره ایی حقیقی و با 25 سال سابقه درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، ضمن تضمین اصالت تمامی کالا ها، نوید خرید اینترنتی لذت بخشی را برای مشتریان به ارمغان می اورد.

بستن

  • انتخاب کلیک انتخاب کلیک
  • ۰
  • ۰

مشخصات محصول :

رنگ سفید
رتبه انرژی ++A
تعداد برنامه های شست و شو 18 عدد
ظرفیت 8 کیلوگرم
دور موتور 1200 دور بر دقیقه

ماشین لباسشویی ویرپول مدل WWDC 8200 FL ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی ویرپول مدل WWDC 8200 FL ظرفیت 8 کیلوگرم یکی دیگر از محصولات خانواده شوینده برند تجاری Whirlpool است.

ماشین لباسشویی (Whirlpool) با ظرفیت 8 کیلوگرم طراحی و تولید شده است.

درب این ماشین لباسشویی از جلو باز می شود. این ماشین لباسشویی از 18 برنامه شستشو بهره می برد که از طریق پنل جلویی لباسشویی قابل انتخاب است.

این محصول، از یک موتور تسمه ای قدرتمند با سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه بهره می‌برد.

ماشین لباسشویی ویرپول مدل WWDC 8200 FL ظرفیت 8 کیلوگرم با داشتن برچسب انرژی A++ از کالا های اقتصادی با مصرف انرژی کم محسوب می ‎شود.

برنامه های شست و شوی متنوع این لباسشویی باعث گردیده تا به راحتی همه نیاز های خانواده را در طی سال های طولانی برطرف نماید.

لباسشویی ویرپول با این تعداد از برنامه های شست و شوی البسه و بهره گیری از موتور قدرتمند خود، در کنار ضمانت معتبر، خیال خریداران را از بابت کیفیت و عملکرد راحت نموده است.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تضمین می نماید، کلیه محصولات ویرپول با گارانتی رسمی خدمات نیکان طلایی به مشتریان ارائه خواهد شد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی ویرپول را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، ماشین لباسشویی ویرپول را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • انتخاب کلیک انتخاب کلیک
  • ۰
  • ۰

مشخصات محصول :

رتبه انرژی +A

موتور تسمه ای
تعداد برنامه های شست و شو 14 عدد
ظرفیت 7 کیلوگرم
دور موتور 1000 دور بر دقیقه

ماشین لباسشویی ویرپول مدل AWOC 7109 ظرفیت 7 کیلوگرم

ماشین لباسشویی ویرپول مدل AWOC 7109 ظرفیت 7 کیلوگرم یکی دیگر از محصولات خانواده شوینده برند تجاری Whirlpool است.

ماشین لباسشویی (Whirlpool) با ظرفیت 7 کیلوگرم طراحی و تولید شده است.

با مجهز شدن این محصول به فناوری حس ششم (6th Sense) قابلیت جدیدی به آن اضافه شده که یکی از قابلیت های آن تشخیص حجم و میزان چرک بودن لباس می باشد که نسبت به آن آب برداشته و در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

درب این ماشین لباسشویی از جلو باز می شود. این ماشین لباسشویی از 14 برنامه شستشو بهره می برد که از طریق پنل جلویی لباسشویی قابل انتخاب است.

این محصول، از یک موتور تسمه ای قدرتمند با سرعت چرخش 1000 دور در دقیقه بهره می‌برد.

ماشین لباسشویی ویرپول مدل AWOC 7109 ظرفیت 7 کیلوگرم با داشتن برچسب انرژی A+ از کالا های اقتصادی با مصرف انرژی کم محسوب می ‎شود.

برنامه های شست و شوی متنوع این لباسشویی باعث گردیده تا به راحتی همه نیاز های خانواده را در طی سال های طولانی برطرف نماید.

لباسشویی ویرپول با این تعداد از برنامه های شست و شوی البسه و بهره گیری از موتور قدرتمند خود، در کنار ضمانت معتبر، خیال خریداران را از بابت کیفیت و عملکرد راحت نموده است.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تضمین می نماید، کلیه محصولات ویرپول با گارانتی رسمی خدمات نیکان طلایی به مشتریان ارائه خواهد شد.

 

برنامه های شستشو

شستشوی البسه در 15 درجه
برنامه شستشوی سریع در 30 درجه سانتیگراد-به مدت 30 دقیقه
تکنولوژی WOOLMARK برنامه البسه پشمی
برنامه ویژه شستشوی البسه ترکیبی

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی ویرپول را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، ماشین لباسشویی ویرپول را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • انتخاب کلیک انتخاب کلیک
  • ۰
  • ۰

مشخصات محصول :

رتبه انرژی +++A
تعداد برنامه های شست و شو 20 عدد
ظرفیت 12 کیلوگرم
دور موتور 1400 دور بر دقیقه

ماشین لباسشویی ویرپول مدل FSCR 12431 ظرفیت 12 کیلوگرم

ماشین لباسشویی ویرپول مدل FSCR 12431 ظرفیت 12 کیلوگرم یکی دیگر از محصولات خانواده شوینده برند تجاری Whirlpool است.

ماشین لباسشویی (Whirlpool) دارای ظرفیت 12 کیلوگرم طراحی و تولید شده است.

با مجهز شدن این محصول به فناوری حس ششم (6th Sense) قابلیت جدیدی به آن اضافه شده که یکی از قابلیت های آن تشخیص حجم و میزان چرک بودن لباس می باشد که نسبت به آن آب برداشته و در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

درب این ماشین لباسشویی از جلو باز می شود. این ماشین لباسشویی از 20 برنامه شستشو بهره می برد که از طریق پنل جلویی لباسشویی قابل انتخاب است.

این محصول، از یک موتور اینورتر قدرتمند با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه بهره می‌برد.

ماشین لباسشویی ویرپول مدل FSCR 12431 ظرفیت 12 کیلوگرم با داشتن برچسب انرژی A+++ از کالا های اقتصادی با مصرف انرژی کم محسوب می ‎شود.

اعداد برنامه های شست و شوی متنوع این لباسشویی باعث گردیده تا به راحتی همه نیاز های خانواده را در طی سال های طولانی برطرف نماید.

این محصول ویرپول از نوع درب جلو بوده و در رنگ بندی مختلف سفید و سیلور روانه بازار شده است.

لباسشویی ویرپول با این تعداد از برنامه های شست و شوی البسه و بهره گیری از موتور قدرتمند خود، در کنار ضمانت معتبر، خیال خریداران را از بابت کیفیت و عملکرد راحت نموده است.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تضمین می نماید، کلیه محصولات ویرپول با گارانتی رسمی خدمات نیکان طلایی به مشتریان ارائه خواهد شد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی ویرپول را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، ماشین لباسشویی ویرپول را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • انتخاب کلیک انتخاب کلیک
  • ۰
  • ۰

ماشین ظرفشویی زیرووات مدل ZDM3314 با گنجایش ظروف مهمانی 14 نفره به صورت مبله طراحی شده است.

این مدل با 600 میلی متر پهنا، 600 میلی متر عمق و ارتفاع 850 میلی متر به بازار عرضه شده است.

روی بدنه این محصول صفحه نمایشگر  LED طوری تعبیه شده است که شما می توانید هر زمان از مراحل شست و شو، میزان نمک و … را در آن مشاهده و کنترل نمایید. ظرفشویی زیرووات برای خانواده‌های پرجمعیت انتخاب مناسبی است.

ماشین ظرفشویی زیرووات مدل ZDM3314W

امروزه استفاده از ماشین های ظرفشویی به عنوان یکی از مهمترین کالاهای کاربردی و دکوراتیو در آشپزخانه شما محسوب می گردد.

ماشین ظرفشویی زیرووات مدل ZDM3314 یکی دیگر از محصولات پرطرفدار زیرووات است که می تواند درکنار عملکرد مناسب خود، زیبایی بیشتری را به آشپزخانه شما هدیه دهد.

محصولات زیرووات (Zerowatt) با گارانتی رسمی پاک سرویس از طریق فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک به شما مشتریان عرضه می گردد.

 

طراحی ظاهری:

ماشین ظرفشویی زیرووات مدل ZDM3314 با گنجایش ظروف مهمانی 14 نفره به صورت مبله طراحی شده است.

این مدل با 600 میلی متر پهنا، 600 میلی متر عمق و ارتفاع 850 میلی متر به بازار عرضه شده است.

روی بدنه این محصول صفحه نمایشگر  LED طوری تعبیه شده است که شما می توانید هر زمان از مراحل شست و شو ، میزان نمک و … را در آن مشاهده و کنترل نمایید. ظرفشویی زیرووات برای خانواده‌های پرجمعیت انتخاب مناسبی است.

 

نمودار مصرف انرژی:

میزان نمودار مصرف انرژی ماشین ظرفشویی زیرووات مدل ++ZDM3314 ، A است. متوسط میزان آبی که در هر شست و شو برای مصرف می‌شود 11 لیتر است.

این موضوع در هنگام شست و شوی کامل ظروف کمک بسزایی در کاهش هزینه های سربار خانواده می نماید.

شست و شوی ظروف با حداقل مصرف آب یکی از برترین مزایای این محصول در کنار ویژگی کم صدایی و مجهز بودن به سیستم کم لرزش Super Silent است. میزان صدای این ماشین ظرفشویی 54 دسی‌بل اعلام شده است.

در واقع با خرید این محصول آرامش را به منزلتان می برید.

 

برنامه های شست و شوی:

ظرفشویی مدل ZMD3314 دارای 8 برنامه شست و شوی اصلی و 3 برنامه شست و شوی مکمل است.

وجود تعداد برنامه شست و شوی مختلف کار با این محصول را برای همه اعضای خانواده آسان می نماید.

این محصول زیرووات دارای برنامه شست و شوی سریع 30 دقیقه ای نیز می باشد.

با این برنامه ضمن حفظ کیفیت در فرآیند شست و شوی در کمترین زمان ظروف آشپزخانه شما آماده استفاده مجدد می گردد.

شاید مهمترین برنامه شست و شوی این محصول امکان شست و شوی با نصف ظرفیت آن باشد، چرا که دیگر نیازی نیست منتظر کامل شدن فضای داخلی ظرفشویی باشید.

این موضوع برای خانواده های کوچک به عنوان یک مزیت کاربردی لحاظ می گردد.

 

نمایشگر LED:

از دیگر ویژگی های این مدل می توان به نمایشگر LED نصب شده روی محصول نیز اشاره کرد.

این نمایشگر با نشان میزان نمک و دیگر موارد کنترل راحت تری را برای بررسی میزان عملکرد دستگاه به شما ارائه می دهد.

 

ضمانت نامه:

به غیر از ضمانت نامه رسمی شرکت ها برای خدمات به مشتری بدانید که فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک با دارنده ی فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، ضمن تضمین اصالت تمامی کالا ها، نوید خرید اینترنتی لذت بخشی را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

  • انتخاب کلیک انتخاب کلیک
  • ۰
  • ۰

مشخصات محصول :

رنگ قرمز
کیسه 4 لیتری
قدرت 2400 وات
فیلتر بهداشتی هپا 13
بدنه عایق در مقابل نشت هوا

جاروبرقی زیرووات مدل KZTE-2402135 R

جاروبرقی زیرووات 2400 وات کیسه ای  رنگ قرمز  مدل KZTE-2402135 R (قرمز) یکی از خوش ساخت ترین محصولات تولید شده توسط این برند بزرگ می باشد.

این محصول با دوام بالا و قدرت کشش بالا خود را از بقیه رقبا متمایز کرده است زیرووات یکی از غول های تولید کننده لوازم خانگی می باشد که برای ساخت محصولات خود از با کیفیت ترین قطعات ممکن نیز استفاده می کند.

جاروبرقی زیرووات مدل KZTE-2402135 R در دسته جاروبرقی های کیسه ای قرار گرفته است که برای جمع آوری گرد و خاک و  اشغال به یک کیسه یکبار مصرف یا دائمی نیاز دارد.

گنجایش مخزن جاروبرقی 3.2 لیتر می باشد که قابلیت ذخیره سازی حجم زیادی از گرد و خاک را نیز در خود دارد و دیگر نیازی نیست در مدت کوتاه به تعویض کیسه جاروبرقی نیز بپردازید.

البته مخزن دستگاه به گونه ای طراحی شده است تا مصرف کننده بتواند در کمترین زمان و به ساده ترین صورت مخزن جاروبرقی را تعویض و تخلیه نمایید و دسترسی آسانی به آن داشته باشد.

جاروبرقی 2400 وات زیرووات مدل KZTE-2402135 R از نظر طراحی و زیبایی بسیار و ساده و شکیل بوده اما باید توجه داشته باشید که بدنه دستگاه بسیار با کیفیت و با دوام طراحی شده است و همچنین این مدل در سه رنگ مختلف به بازار عرضه شده است تا مورد انتخاب هر نوع سلیقه ای نیز قرار بگیرد.

قدرت موتور جاروبرقی 2400 وات نیز معرفی شده است که میتواند گفت یک موتور کاملا قدرتمند با توان مکش بالا روی این دستگاه نصب شده است.

البته موتور جاروبرقی به گونه ای طراحی شده است تا سطح صدا هنگام روشن بودن دستگاه به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند.

قیمت جاروبرقی زیرووات مدل KZTE-2402135 R با توجه به سایر برند ها بسیار مناسب و ارزان هست و خرید آن میتواند یک گزینه ارزان قیمت برای شما نیز محسوب شود.

از دیگر ویژگی های این جاروبرقی قرمز رنگ میتوان به فیلتر ترکیبی خروجی هوا نیز اشاره کرد که باعث شده تا هر نوع ذرات معلقی به خود به مخزن مکش داده شوند و به هیچ وجه گرد و خاک به بیرون درز نکند تا سلامت مصرف کننده نیز تضمین شود.

 

ضمانت نامه کالا

در خصوص ضمانت نامه به غیر از ضمانت نامه رسمی شرکت ها برای خدمات به مشتری بدانید که فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک با دارنده ی فروشگاه های زنجیره ایی حقیقی و با 25 سال سابقه درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، ضمن تضمین اصالت تمامی کالا ها، نوید خرید اینترنتی لذت بخشی را برای مشتریان به ارمغان می اورد.

بستن

  • انتخاب کلیک انتخاب کلیک
  • ۰
  • ۰

جاروبرقی دوو مدل DVS-S22W

جاروبرقی دوو مدل DVS-S22W

جاروبرقی دوو مدل DVS-S22W یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی شرکت دوو (Daewoo) می باشد که از یک موتور بسیار قوی بهره می گیرد.

قدرت موتور جاروبرقی 2100 وات می باشد که می تواند گفت یک موتور کاملا قدرتمند با توان مکش بالا روی این دستگاه نصب شده است که می ‌تواند کوچک‌ ترین قسمت‌ های خرده شده را هم از زمین جمع کند و به آسانی سطوح مختلف را جارو کند.

گنجایش مخزن جاروبرقی 4.5 لیتر می باشد که قابلیت ذخیره سازی حجم زیادی از گرد و خاک را نیز در خود دارد و دیگر نیازی نیست در مدت کوتاه به تعویض کیسه جاروبرقی نیز بپردازید.

این محصول از یک بدنه قدرتمند و مقاوم در برابر ضربه و فشار و طراحی فوق العاده زیبایی که به لطف شرکت دوو به این محصول اهدا شده است توانسته به خوبی مشتریان زیادی را به سمت خود بکشاند و یک سر و گردن از رقیبان هم قیمت خود و حتی آنهایی که قیمت خیلی بیشتری نیز دارند بالاتر باشد.

صدا کم موتور جاروبرقی به گونه ای می باشد که به راحتی می توانید حتی در مواقعی که خانواده در حال استراحت هستن از این جاروبرقی استفاده کنید.

این محصول با دارا بودن فیلتر ضد حساسیت هپا (HEPA)، قابلیت استفاده از پاکت یک بار مصرف را دارد.

یکی از ویژگی های این محصول با کیفیت نشانگر دیجیتالی پر بودن مخزن کیسه آشغال است.

این جاروبرقی با طول سیم حدود 8 متر می ‌تواند فضای نسبتا زیادی از منزل را پوشش دهد.

جاروبرقی سری BASIC دوو در دسته جاروبرقی های کیسه ای قرار گرفته است که برای جمع آوری گرد و خاک و اشغال به یک کیسه یکبار مصرف یا دائمی نیاز دارد.

مخزن دستگاه به گونه ای طراحی شده است تا مصرف کننده بتواند در کمترین زمان و به ساده ترین صورت مخزن جاروبرقی را تعویض و تخلیه نمایید و دسترسی آسانی به آن داشته باشد.

جاروبرقی دوو مدل DVS-S22W از نظر طراحی و زیبایی بسیار و ساده و شکیل بوده اما باید توجه داشته باشید که بدنه دستگاه بسیار با کیفیت و با دوام طراحی شده است و همچنین این مدل در دو رنگ مختلف به بازار عرضه شده است تا مورد انتخاب هر نوع سلیقه ای نیز قرار بگیرد.

این محصول با دوام بالا و قدرت کشش بالا خود را از بقیه رقبا متمایز کرده است، دوو یکی از غول های تولید کننده لوازم خانگی می باشد که برای ساخت محصولات خود از با کیفیت ترین قطعات ممکن نیز استفاده می کند.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی دوو را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، جاروبرقی دوو را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • انتخاب کلیک انتخاب کلیک